FERİZLİ SODAM KURSİYERLERİNDEN YIL SONU SERGİSİ
Ferizli Kaymakamlığı Sosyal Dayanışma Merkezi (SODAM) kursiyerlerinin yıl boyunca süren emeklerinin ürünü olan yıl sonu sergisi, görkemli bir törenle ziyaretçilere kapılarını açtı. Hayat boyu öğrenme etkinlikleri kapsamında hazırlanan serginin açılışı, Ferizli Halk Eğitim Merkezi'nde gerçekleştirildi.
Açılış törenine Ferizli Kaymakamı Muhammed Kaya, Ferizli Belediye Başkanı Mehmet Ata, Ferizli Cezaevi ve Jandarma Bölük Komutanı Binbaşı Durdu Eren, İlçe Emniyet Amiri Yusuf Kabay, İlçe Milli Eğitim Müdürü Çetin Turhan, Sakarya Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Mehmet Uçar, Ferizli Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Sedat Çaylak'ın yanı sıra siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşu yöneticileri, kursiyerler ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Ardından kürsüye gelen Ferizli Halk Eğitim Merkezi Müdürü Sedat Çaylak, yaptığı açılış konuşmasında kursiyerlerin yıl boyunca sergilediği özverili çalışmalara dikkat çekti. Çaylak, “Hayat boyu öğrenme, yaşa ve zamana bağlı olmaksızın her bireyin gelişimine kapı aralar. Kursiyerlerimiz bu anlayışla hem kendilerini geliştirmiş hem de topluma anlamlı eserler kazandırmıştır” diyerek, emeği geçen tüm eğitmenlere, kursiyerlere ve destek veren kurumlara teşekkür etti.
Program, Halk Eğitim Merkezi kursiyerleri tarafından sunulan müzik dinletisiyle renk kazandı. Duygusal ve başarılı performans, katılımcılardan yoğun alkış aldı.
Açılış kurdelesinin protokol üyeleri tarafından kesilmesinin ardından Kaymakam Muhammed Kaya, Belediye Başkanı Mehmet Ata ve diğer protokol mensupları, stantları tek tek gezerek kursiyerlerle sohbet etti ve eserler hakkında bilgi aldı. Ahşap boyama, resim, el sanatları, geleneksel motifler ve çeşitli el becerisi ürünlerinden oluşan sergideki çalışmalar, ziyaretçiler tarafından büyük beğeni topladı.
Program, çekilen hatıra fotoğrafları ve tebriklerin ardından sona erdi.